У ряді категорій вже відомі Фаворити Споживачів – 2018!
  

Фаворит Успіху – 201830 вересня завершився вирішальний етап голосування конкурсу народних уподобань «Фаворити Успіху – 2018». І, в досить великому ряді номінацій, Фаворити Споживачів вже визначені!

Звичайно, оригінальна методика конкурсу передбачає опитування громадської думки протягом усього року, з січня по грудень. Мета щорічного дослідження — визначення найкращого вибору серед повного асортименту пропозицій ринку споживчих товарів і послуг, визначення Фаворитів Року.

Народне голосування розділене на 4 етапи, що дорівнюють чотирьом календарним кварталам. Підсумкова, річна оцінка кожного учасника — це середня оцінка отримана учасником в кожному квартальному етапі. Але якщо за підсумком трьох кварталів в будь-якої з категорій з’ясувалося, що розрив між лідером і учасником №2 виявився великий настільки, що ніяка оцінка фінального IV етапу опитувань вже не в змозі зрушити лідера з 1-го місця, то його можна достроково вітати із заслуженою перемогою!

Фаворитами Споживачів – 2018 стали бренди, компанії та заклади в таких категоріях:
(Посилання клікабельні для перегляду рейтингових позицій всіх гравців ринку в категорії)

Трішки статистики та цифр про дослідження

Інтернет-опитування проводилося протягом трьох кварталів 2018 року, з 1 січня по 30 вересня. Респондентам пропонувалося вказати свій найкращий вибір серед повного асортименту пропозицій в будь-який з 605 категорій споживчих товарів і послуг.

У голосуванні взяли участь 30904 респондентів з усіх регіонів України (за винятком територій тимчасово окупованих РФ), або 33871 людей загалом (але голоси нерезидентів України враховувалися тільки в розділах «Шоу-бізнес» і «Туризм»).

Більше третини респондентів — жителі столичного регіону:

Респонденти конкурсу Фаворити Успеху – 2018 на мапі України
Жінки набагато охочіше чоловіків заповнюють анкети конкурсу та більш активні в голосуванні. Так протягом 9 місяців 2018 року в опитуванні вже взяли участь 10087 чоловіків і 20817 жінки.
Чоловіки — 32,64%
Жінки — 67,36%
Стать респондентів

Вік респондентів розподілений наступним чином:

* Статистика по 98,72% респондентам, що вказали свій рік народження.

Всім учасникам голосування пропонувалося заповнити анкету, для визначення соціально-демографічного портрета небайдужої аудиторії. Анкету заповнили 40,48% респондентів. Вийшла досить цікава картина. Більше половини заповнивших анкету вказали, що мають вищу освіту і в основному мають середній рівень доходу.

Це підтверджує думку, що Інтернет-суспільство в Україні в загальній масі представлено «середнім класом». Середній клас є найбільш активним на ринках, і на його частку припадає левова частина попиту, що можна пояснити наступним чином: багаті хоча і мають високі середні витрати, проте є порівняно нечисленним класом, з іншого боку, частка бідних в суспільстві є більшою, проте їхні середні витрати є порівняно невеликими. Разом з тим, поведінка середнього класу на ринках є найбільш раціональною (а відтак — найбільш прогнозованою) порівняно з найбагатшими (представники яких в основному присутні в складі Журі Успішних Людей конкурсу), для яких практично не існує фінансових обмежень, та найбіднішими, яких турбує питання задоволення виключно базових потреб.

Середній клас в Україні у найближчому майбутньому зростатиме. Вивчення особливостей попиту середнього класу, цінностей та стилю життя цієї групи громадян дозволяє спрогнозувати розвиток окремих ринків у майбутньому та допомогти у провадженні маркетингової стратегії, зокрема рекламних кампаній, позиціонуванні товарів на ринку.

Поквартальна динаміка голосування з січня по вересень і активність респондентів у голосуванні були такими:

Згідно з методикою дослідження, кожен учасник народного голосування має можливість проголосувати з чистого аркушу до чотирьох разів на рік. Багато людей скористалися цією особливістю рейтингу, щоби підтримувати свої улюблені бренди товарів і послуг щоквартально. Найактивніші з небайдужих споживачів, які вказали свої уподобання і рекомендації щодо найкращого вибору в 100 або більшій кількості номінацій, представлені поіменно на Дошці пошани.


Битва брендівА тим часом, в ряді категорій, де розрив між участнкіамі №1 і №2 все ще недостатньо великий, триває фінальна «Битва брендів»! Невелика різниця в рейтингу не дає можливості однозначно говорити про чиєсь лідерство і не дозволяє вітати заздалегідь з перемогою жодного з учасників. Тому попереду у нас ще майже три місяці голосування, яке визначить в результаті найкращих з найкращих!


Надіслати на E-mailНадіслати на E-mail   Версія для друкуВерсія для друку
Коментарі(0)

Поки що коментарів немає… Станьте першим хто залишить коментар на цю тему!

або
Ви можете увійти за допомогою:
Увійти з Facebook Увійти з Google Увійти з ВКонтакті
  

Achtung! Будь ласка, будьте ввічливі! Незважаючи на те, що модератори цього порталу вкрай демократичні, будь-які неетичні або грубі висловлювання, що ображають інших користувачів, можуть бути видалені. Також видалятиметься спам і публічні коментарі з приватними номерами телефонів.